Subject: FW: FE seisukohad uue tarbijakrediidi direktiivi ülevõtmise valikute kohta
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 12 Aug 2024 14:07:38 +0300

From: Anu Müürsepp <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 29, 2024 4:09 PM
To: Kaidi Urgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FE seisukohad uue tarbijakrediidi direktiivi ülevõtmise 
valikute kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Kaidi!

Edastan FinanceEstonia seisukohad uue tarbijakrediidi direktiivi ülevõtmise 
valikute kohta. Kuna pöördumine sai pikk ja põhjalik, siis ei jõudnudki 
eelmisel nädalal ära saata. Vabandust viivituse pärast!

Oleme valmis igakülgseks koostööks ja ootame väga, et meid kaasataks 
menetluse järgmistes etappides!

Ilusat suve jätku!

Anu Müürsepp
FinanceEstonia tegevjuht

 <https://financeestonia.eu/>

 <tel:+372%2050%2011107> +372 50 11107
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://financeestonia.eu/>

On 19. Jul 2024, at 14:17, Kaidi Urgas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Ootame teie seisukohti järgmisel nädalal.

Tervitades

Kaidi

From: Anu Müürsepp <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 19, 2024 1:47 PM
To: Kaidi Urgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FE seisukohad uue tarbijakrediidi direktiivi ülevõtmise valikute 
kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Kaidi!

Täname võimaluse eest avaldada arvamust uue tarbijakrediidi direktiivi 
ülevõtmise valikute kohta.

Kuna on puhkuste periood, siis paluksime tagasiside andmiseks ajapikendust. 
Kas sobib, kui saadame seisukohad järgmise nädala jooksul?

Oleme valmis tegema igakülgset koostööd täiendavate küsimuste 
kerkimisel.

Heade soovidega

Anu Müürsepp
FinanceEstonia tegevjuht

 <https://financeestonia.eu/> 

 <tel:+372%2050%2011107> +372 50 11107
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://financeestonia.eu/>